Умови повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві ситуації обміну або повернення придбаного товару. Всі наші клієнти можуть опиратись на ці положення:


1. Якщо ваш товар приїхав неналежної якості:

Згідно ст.8 цього Закону при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини продавця товару, протягом гарантійного терміну (якщо такий визначено виробником (постачальником)) споживач має право на заміну товару або повернення грошей.

Істотним недоліком, згідно п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини продавця, після його усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:

Вимога покупця про заміну товару підлягає задоволенню у срок 3-5 днів за наявності товару, а в разі його відсутності – у двомісячний строк з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений строк неможливо, то покупець має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки (моделі ) належної якості з відповідним перерахуванням ціни або повернення грошей. Вимоги покупця про повернення грошей підлягають задоволенню в перебігу 7 днів. Розрахунок із покупцем у разі підвищення ціни на товар перераховується – виходячи з вартості товару на момент його покупки. 

2. Якщо товар належної якості, але не підійшов покупцеві.

Згідно ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» покупець має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи. 

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право придбати будь-які інші товари, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або замінити товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються терміном до 7 днів. 

Вимоги споживача розглядаються лише після уточнення прізвища замовника і номера замовлення, повної комплектації товару, заводської упаковки, на якій є штрих код. Заміна товару або повернення грошей можлива тільки при дотриманні всіх умов і процедур.


УВАГА: Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо:

Звертаємо також Вашу увагу, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:


Повернення і заміна товарів відправлених інтернет-магазином iSklad в різні міста України проводиться шляхом зворотного пересилання покупцем товарів службами доставки, зокрема Нова ПоштаДеліверіУкрПоштаSAT.

Зворотня відправка грошей здійснюється післяплатою. Поштова служба приймає на себе зобов’язання видати вантаж тільки після оплати одержувачем оголошеної цінності. Ця сума переводиться відправнику. Дана сума повинна відповідати вартості товару, що повертається. Перед відправкою товару покупець повинен зв’язатися з продавцем інтернет-магазину, обговорити умови відправки і визначити ім’я одержувача вантажу.


Оплата за пересилання товарів: 

  1. У разі коли причиною повернення або заміни стала неналежне якість товару, то оплату за зворотню пересилку бере на себе магазин. 
  2. Якщо ж придбаний товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцеві , то зворотню відправку , а також пересилання грошей (післяплатою) здійснює покупець.

Заповнити форму про повернення товару ви можете за посиланням: Форма повернення товару


Залишились питання щодо повернення товару?

Зв'яжіться з нами: +38 (050) 013 14 13 або info@isklad.com.ua (гаряча лінія).

Для скарг та пропозицій:  +38 (098) 137 56 56 або quality@isklad.com.ua